Общ. поръчка с предмет: „Анализ, разработване и внедряване на електронни административни услуги от 3-то и 4-то ниво“
по проект „Подобряване на обслужването на гражданите и юридическите лица и осъществяване на ефективен контрол върху дейността на задължените лица чрез реализиране и внедряване на електронни административни услуги“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, съгласно Договор № 13-31-42/30.04.2014 г.
Отварянето на офертите ще бъде на 27 ноември 2014 г. от 14.00 часа в Заседателна зала на ИАГ, бул. Христо Ботев 55, ет. 5.
Възложителят Ви уведомява, че съгласно Заповед № 214/21.03.2015 г. срокът за работата на комисията, назначена със Заповед №986/27.11.2014 г. за провеждане на обществената поръчка, е удължен до 27.03.2015 г.
Материали